ZAJIŠŤUJEME

Tryskání

Tryskání se používá k úpravě a před-úpravě povrchu předmětů (např. odstranění rzi a všech dalších mechanických volných a pevně ulpělých nečistot). Provádí se v tryskací komoře, ale i na volném prostranství při montážních pracích. Tryskáme jednotlivé díly, ale i celé vozy. Otryskaný materiál po laku zaručuje mnohem delší odolnost proti pozdější korozi. K tryskacím pracím používáme mobilní tlakovzdušnou tryskací jednotkou TTJ 200, která je schválena pro provoz v České republice a v zemích EU.

Lakování

Lakujeme na otryskané části základní syntetickou nebo epoxidovou barvou a vrchní lak polyuretanovými barvami. Odstín je možno namíchat dle vzorníku RAL.

Zinkování

Galvanické zinkování je povrchová úprava kovových částí, která zaručuje delší životnost a ochranu proti korozi. Zinkování se provádí stříbrným nebo zlatým povrchem. Rozměry jednotlivých dílů při této povrchové úpravě nesmí nepřesahovat délku 2000mm, šířku 340mm a výšku 1100mm. Váha jednotlivých dílů může dosahovat až 300kg.

Geometrie

Provádíme geometrie náprav na návěsech, přívěsech, tandemech a ostatních vozidlech přípojné silniční techniky. Díky správnému nastavení geometrie kol na přípojném vozidle, nedochází k přílišnému a nestejnoměrnému opotřebování pneumatik, ložisek, nábojů a dalších dílů v kolové jednotce nápravy. Taktéž spotřeba tažného vozidla se správně nastavenou geometrií kol na přípojném vozidle je mnohem nižší.

Svařování WIG (TIG)

Technologie svařování WIG (Wolfram Inert Gas), nebo též TIG (Tungsten Inert Gas) znamená svařování neodtavující elektrodou v ochranné atmosféře interních plynů. Hlavní výhodou tohoto typu svařování je, že dokáže spojovat materiály, jako jsou hliníkové slitiny, slitiny Cu, Ni, Ti, Ag, Zr, korozivzdorné a jiné vysokolegované oceli. Tyto skutečnosti nám umožňují s vysokou kvalitou opravovat veškeré hliníkové součásti, jako jsou bočnice, přední a zadní čela, sloupky, boční zábrany, zadní nárazníky, atd…

Testování ABS, EBS, EB+ a dalších

Testujeme a opravujeme nejrůznější antiblokovací systémy. A to i ty nejstarší typy BOSCH, KNORR, HALDEX, WABCO. Nejnovější typy EBS a EB+ testujeme přes informační centrum, notebook a interface. Na skladě jsme zásobeni díly, které jsou nejčastějšími zdroji závad jako kabeláže, senzory a hubice, takže je možné provést okamžitou opravu. Ostatní komponenty lze zajistit na objednávku do dvou dnů. Opravujeme i plošné spoje antiblokovacích jednotek, které jsou již zdánlivě neopravitelné. Jedná se o proletování a výměny poškozených součástí za nové. Na testování EB+ máme proškolené pracovníky přímo od firmy HALDEX a vystaven certifikát pro provádění testů na těchto přístrojích.

Rovnání rámů a jiných dílů

Rovnáme hlavní rámy, klopné rámy i karoserie sklápěcích přívěsů a návěsů. Dále veškeré poškozené součásti jako jsou ocelové i hliníkové bočnice, sloupky, nástavky sloupků, pevné i shrnovací střechy, střešní oblouky, nápravy, brzdové klíče, konzoly, nárazníky, nejrůznější držáky a příchytky, atd. Rovnáme buď za tepla a to náhřevy autogenem anebo za studena - natahováním na hydraulické stolici, event. pod hydraulickými lisy.

Repase dílů

Repasujeme znehodnocené díly, jako jsou brzdové klíče, nápravy, bubnové i kotoučové brzdy, náboje náprav, tažné tyče, karosářské díly (shrnovací střechy, bočnice, sloupky, shrnovací mechanismy,…) a mnohé další… Repasí dostanete zrenovovaný díl za podstatně nižší cenu, než kdybyste ji měli kupovat novou.

Zajistíme i mnohé další práce...

Spolupracujeme s